مأموریت دشوار رسانهها در انتخابات مجلس / اقناع افکار عمومی برای انتخاب نمایندگان انقلابی
جارستان: رسانههای انقلابی برای اقناع افکار عمومی جهت حضور پرشور و حداکثری در انتخابات و برگزیدن نمایندهای شایسته و خدوم مأموریتی سخت و حساسی را برعهده دارند. امروزه رسانهها در جهتدهی افکار عمومی و تعیین برنده و بازنده انتخابات مختلف نقش مهم و غیر قابل انکاری دارند بهطوریکه سیاستمداران برای پیروزی در نبردهای سیاسی متقبل
جارستان: رسانههای انقلابی برای اقناع افکار عمومی جهت حضور پرشور و حداکثری در انتخابات و برگزیدن نمایندهای شایسته و خدوم مأموریتی سخت و حساسی را برعهده دارند.
امروزه رسانهها در جهتدهی افکار عمومی و تعیین برنده و بازنده انتخابات مختلف نقش مهم و غیر قابل انکاری دارند بهطوریکه سیاستمداران برای پیروزی در نبردهای سیاسی متقبل هزینههای هنگفتی به فعالان این عرصه میشوند.
در دورهای که میتوان با یک نوشته یا تصویر از یک دیو فرشته ساخت یا انسانی مؤمن و باتقوا را از عرصه خدمتگذاری کنار گذاشت، کار رسانههای انقلابی بسیار سخت خواهد بود و انقلابیون برای همراه کردن مردم با خود جهت انتخاب کاندیدای اصلح راه دشواری را در پیش دارند.
انتخابات مجلس در اسفندماه و برگزیدن شخصی خدوم، انقلابی و در تراز جمهوری اسلامی بهعنوان نماینده، دشوارترین و حساسترین آزمون پیش روی مردم ایران است و در این بین رسانههای انقلابی نقشی حساس و خطیری برعهده دارند.
مسئول جمعیت یاران انقلاب اسلامی گیلان عصر امروز در نشست هماندیشی رسانهای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رسانههای مطرح دنیا سیستمهای نظرسنجی معروفی برای هدایت و نظارت بر جامعه با مدیریت سیاستمداران دارند و دستگاههای اطلاعاتی دنیا نیز زمان انتخابات مأموریتی ویژهای برای کنترل این فرآیند دارند.
محمدرضا رئوفی با بیان اینکه نخبگان سیاسی دنیا فرآیند انتخابات را کنترل و هدایت میکنند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی استراتژی مختص به خود را عرضه کرد و غرب نیز مجبور به پذیرش آن شد اما دشمنان با سوءاستفاده از غربت تفکر انقلابی در دنیا بهدنبال ایجاد آشوب در انتخابات هستند.
این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان بهدست آوردن کرسیهای مجلس و پیروزی در انتخابات نیازمند وحدت رویه بین انقلابیون است بیان کرد: باید بررسی کنیم که جریان غربگرا در این سالها چگونه موفق شد تفکر “مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر تکنولوژی” را در جامعه پیادهسازی کند.
رئوفی با اشاره به روش اجرای طرحی برنامهریزی شده برای وحدت میان نیروهای انقلاب و پیروزی در انتخابات تصریح کرد: رسانهها نقش پیاده نظام برای اجرای عملیات و نقشههای دشمنان را ایفا میکنند و گاهی این تفکر را بین انقلابیون رواج میدهند که انتخاب اصلح دیگر ممکن نیست./تسنیم
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰